loading...
doctorwebsite
webnegar بازدید : 23 پنجشنبه 19 اسفند 1400 نظرات (0)

من خیلی جوش می زنم. پوستم چربه و سال هاست که مشکل دارم. چند بار هم دکتر رفتم. این بار آخری خیلی دکتر خوبی بود. با قرص درمانم کرد. ازم آزمایش گرفت و گفت جوش هات هورمونی بوده و تا الان اصل موضوع درمان نشده. بعد از اون پوستم صاف شده اما گاهای بازم البته خیلی کم جوش می زنم. اما یه کرمی همون دکتر بهم داد که هر جوشی رو از بین می بره. اصلا هم باعث نمی شه پوست نازک بشه. خیلی راضیم و به خیلی ها معرفیش کردم. دوستم هم ازش استفاده کرده و خیلی زود جوش هاش رو از بین برده و خیلی جوش هاش کم تر شدن.

webnegar بازدید : 21 دوشنبه 16 اسفند 1400 نظرات (0)

ویروس امیکرون در دسته کوید نوزده جای دارد. ویروسی که با ظهور آن صحبت هایی در مورد پایان دوره کرونا نیز به میان آمد. و در کنار همه این ها بهداشت جهانی به طور رسمی اعلام کرده بود که این ویروس خطرناک نیست و تلفات جانی زیادی نخواهد داشت. اما به سرعت منتشر می شود و طول دوره بهبودی آن مانند سرماخوردگی است. با همه این ها دیدیم و می شنویم که به یکباره سرعت مبتلایان چقدر زیاد شده است. و اما تلفات جانی زیادی هم به وجود آمده است. درست است که تعداد مرگ و میر در مقایسه با آمار کل مبتلایان شاید پایین باشد. اما رقمی قابل ملاحظه است. به خاطر این که این ویروس همه را درگیر کرده است باعث تلفات جانی زیادی هم شده است. این باعث شده که خیلی ها بگویند که مگر این ویروس بی خطر نبود. پس چرا این همه تعداد بستری ها زیاد شده است. پس چرا هر روز می شنویم که همه شهرها قرمز شده اند. و چرا باز هم تعداد تلفات جانی ناشی از کرونا کم نمی شود. آیا واقعا این ویروس بی خطر است و یا تنها یک اشتباه بوده و این اشتباه باعث مرگ افراد زیادی شده است.

webnegar بازدید : 19 دوشنبه 09 اسفند 1400 نظرات (1)

این سوالی است که ممکن است در ذهن من و شما و یا هر کس دیگری باشد. این موضوع ممکن است در مورد هر کالایی وجود داشته باشد. در مورد برخی از کالا ها هم نمونه های ایرانی خوبی داریم و هم نمونه های وارداتی و خارجی خوبی وجود دارد. به طور مثال در مورد برخی کالاهای برقی ممکن است هنوز محصولات داخلی مان نتوانسته باشند به کیفیت خارجیها برسند. اما در این مطلب می خواهیم در مورد یکی از محصولات مراقبتی و بهداشتی بپردازیم. این که آیا توصیه می شود از خمیر دندان خارجی استفاده شود و یا ایرانی. و یا این که اصلا این موضوع چه قدر و تا چه اندازه مهم است. و این که در مورد این کالاها چه مواردی مهم است و باید در موقع خرید و یا استفاده کردن از آن به این موضوع توجه داشته باشیم.

webnegar بازدید : 20 چهارشنبه 06 بهمن 1400 نظرات (0)

محصولات مراقبت از مو بسیار زیاد هستند. برای مراقبت از مو محصولات متعددی وجود دارد. انواع شامپوها، کرم ها و لوسیون ها و ماسک های مو از مهم ترین این محصولات هستند. اما عمومی ترین که بیشتر ما نیز از آن استفاده می کنیم شامپوست. در این مطلب می خواهیم به شما بگوییم موارد استفاده از یکی از شامپوهایی که شاید شما نیز دیده باشید چیست. می خواهیم موارد استفاده مهم از شامپو کراتین را مورد بررسی و شاید معرفی قرار دهیم. این محصول به تازگی محبوبیت زیادی در بین مردم پیدا کرده است.

webnegar بازدید : 30 سه شنبه 05 بهمن 1400 نظرات (0)

سبزی جعفری یک سبزی برگ سبز است. این سبزی را خیلی از ما برای خورشت و سبزی پلو و کوکو استفاده می کنیم. سبزی که خاصیت زیادی هم دارد. یکی از خواص عالی این سبزی درمان کم خونی و فقر آهن است. اما شاید بد نباشد بدانید که این سبزی به از بین بردن بوی دهان هم کمک می کند.

webnegar بازدید : 27 سه شنبه 21 دی 1400 نظرات (0)

ویروس کرونا هر روز در حال جهش به گونه ای تازه و افزایش خطر آفرینی است. در این روزها باید با این دید رفتار کنیم که ممکن است هر فردی ناقل ویروس کرونا و یا مبتلا به آن است. با این دید حتما از ماسک استفاده خواهیم کرد و فاصله فیزیکی مناسب را با او رعایت می کنیم. همچنین اگر با این دید جلو برویم که هر سطحی ممکن است آلوده به ویروس باشد حتما از دست زدن به هر سطحی پرهیز می کنیم و در آخر نیز دستان خود را ضدعفونی خواهیم کرد. حتما بارها از رسانه ها در این ایام شنیده اید که از سفر در زمان کرونا پرهیز کنید تا در امان بمانید. حتما شنیده اید که از رفت و آمد بیش از حد به مراکز خرید و رفت و آمدهایی که ضرورتی ندارد پرهیز کنید. قطعا بهترین روشی که در این مدت می توانیم اختیار کنیم این است که در منزل بمانیم و تا جایی که می شود به مراکز عمومی و پرتردد نرویم. اما گاها پیش می آید که کاری داریم که باعث می شود مجبور شویم از خانه خارج شویم. اگر چنین شد چه کنیم و چه رفتاری داشته باشیم که ما را از خطر کرونا دور کنید. این موضوع مطلبی است که در موردش صحبت خواهیم کرد.

webnegar بازدید : 27 سه شنبه 21 دی 1400 نظرات (0)

می دانیم که در این زمان که کرونا به این اندازه شیوع پیدا کرده است بهتر است تا جای ممکن در خانه بمانیم. ماندن در قرنطینه خانگی و پرهیز از رفت و آمدهای غیر ضروری بهترین راه است برای این که در امان بمانیم. گرچه ماسک و دستکش و رعایت پروتکل های بهداشتی می تواند خطر ابتلا را پایین بیاورد. اما باز هم طبق نظر سازمان بهداشت جهانی بهتر است رفت و آمد بیرون از خانه به خصوص رفت و آمد به جاهای شلوغ و پرخطر مثل فروشگاه ها را به حداقل برسانیم. اما نمی شود انکار کرد که گاها مجبوریم برای خرید کالاهای ضروری و مایحتاج روزانه خود بیرون برویم و سری به فروشگاه ها بزنیم. بد نیست تا مواردی را که خطر ابتلا را در این اماکن به حداقل می رساند بار دیگر مرور کنیم. برخی از این نکات به شرح زیر هستند:

webnegar بازدید : 23 سه شنبه 21 دی 1400 نظرات (0)

یکی از ماسکهای پزشکی پرکاربرد که پیش از کرونا برای کاربردهای خاصی استفاده می شد اما امروزه استفاده از آن خیلی خیلی بیشتر از پیش شده است ماسک سه بعدی است. نام علمی است ماسک fast mask است. اما نام سه بعدی را در بازار عامیانه بر آن نهاده اند و با شیوع کرونا این نام بیشتر شنیده می شود.

webnegar بازدید : 22 سه شنبه 21 دی 1400 نظرات (0)

این روزها خیلی ها موهای خود را کراتینهای صافی می کنند. این روش برای زیبایی موها مد شده است. گرچه قبل تر ها نیز این روش برای زیبایی موها وجود داشته است اما این روزها بیشتر مد شده است. اما با وجود هزینه های زیادی که برای این کار وجود دارد چه کنیم که بیشتر ماندگار شود. باید از موها مراقبت کنیم تا سریعا صافی خود را از دست ندهند و به حالت قبل باز نگردند. یکی از موارد مراقبتی استفاده از شامپوی مناسب است.

webnegar بازدید : 26 دوشنبه 20 دی 1400 نظرات (0)

شرکت الارو را کمتر کسی است که نشناسد. این مجموعه در زمینه محصولاتی چون کرم ها و شامپوهای درمانی فعالیت می کند. محصولات بهداشتی شرکت الارو خاصیت درمانی دارند. دلیل معروف بودنشان هم همین خواص دارویی است. اگر برای درمان پیری پوست یا درمان لکه های پوست خود به پزشک معرفی کنید ممکن است در کنار داروهایتان یک کرم الارو به شما پیشنهاد کند. اما در بین همه محصولات این شرکت محصولی وجود دارد که شهرت جهانی پیدا کرده است. این محصول به نام کرم احیا کننده نیز معروف شده است. چرا که قادر است با انرژی بخشی به پوست آن را کاملا احیا و شاداب کند. کرم ویتامین سی الارو که به این نام نیز شهرت پیدا کرده است یکی از بهترین محصولات الارو است. کرمی که به کمک ویتامین سی می تواند پوست شما را کاملا شاداب و جوان نماید.

تعداد صفحات : 25

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 246
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 255
  • بازدید سال : 2,573
  • بازدید کلی : 10,270