loading...
doctorwebsite
webnegar بازدید : 28 یکشنبه 19 دی 1400 نظرات (0)

قبلا فکر می کردم اگه یه مسواکی خیلی نرمه مال خودشه. یعنی کلا این جوری تولید شده. اما تازگیا متوجه شدم که شرکتای معتبر مسواکاشون رو تو سه مدل سری می زنن. مثلا یه مدلی از یه مسواک با سه تا برس نرم و متوسط و سخت تولید می شه. شاید خیلی ها بدونن. اما من تازه به این موضوع دقت کردم. یکم هم سلیقه ایه که کدومش براتون خوبه. من متوسط استفاده می کنم. به نظرم حد وسط از همش بهتره. خیلی نرم باشه زیاد تمیز نمی کنه. از طرفی سفت بودن بیش از حدم باعث میشه اگه سفت مسواک بزنید یه لایه از دندوناتون بره.

webnegar بازدید : 25 یکشنبه 19 دی 1400 نظرات (0)

بازار پر شده از خمیر دندونای مختلف. اصلا تو هر محصولی انقد رقابت بر سر فروش هست که مشتری ها هم نمی دونن کدوم رو بخرن. خود من در مورد خیلی کالا ها یه موقع هایی اصلا گیج میشم. بسته بندی ها که ماشالا انقد قشنگه که آدم دوست داره به عنوان دکور داشته باشدشون. اما این چیزا برای قشنگی نیستن. منظور شامپو و خمیردندون و این جور چیزاس. همیشه دوست داشتم در مورد دهان شویه و خمیردندونم تنوع داشته باشم. شنیده بودم میگفتن بهتره تنوع بدید و هر شب با یه مدل دیگه مسواک بزنید. خلاصه رفتم چند تا خریدم. ایروکس و اورال بی و سنسوداین و مریدنت. تو این مطلب می خوام تجربه شخصی مو از استفاده از چندتا خمیردون مختلف و هر کدومشون براتون بگم.

webnegar بازدید : 25 یکشنبه 19 دی 1400 نظرات (0)

همون جور که می دونید ویروس امیکرون نمونه جدیده که شرکت ویروس کرونا بیرون داده. شوخی کردم. اما نمونه جدیدشه دیگه. ظاهرا مردم اصلا این ویروس رو جدی نگرفتن. جالبه که داشتم تو اخبار می خوندم نوشته بود چقدر آدما سر همین امیکرون جونشون رو از دست دادن. پس واقعا جدیه. به نظرم یکی از اشتباهی که صدا و سیما کرد این بود که گفت مردم نترسن. امیکرون اون قدرا هم ترسناک نیست. درسته هدفشون این بود که مردم وحشت نداشته باشن. اما از اون ور بوم افتادن. همون می ترسیدن بهتر بود. واکسن هم زدن دیگه کلا ماسک و اینا رو بیخیال شدن. عروسی هم که در جریانه. خود ما بهمن ماه عروسی داریم و همه فامیل هم میخان برن. واقعا خدا رحم کنه. به هر کس هم میگیم نرو به خاطر کرونا میگه واکسن زدم.

webnegar بازدید : 22 یکشنبه 19 دی 1400 نظرات (0)

تقریبا از هر کس بپرسید بهتون میگه که موهاش نسبت به قبل کمتر شده. تو خانواده ما هم همین جوریه. همه موهاشون کم پشت شده. مامانم که موهای پر پشت بود کم شده موهاش. مخصوصا برادرم. البته اون موهای لختی داشت و تارهای موش نازک بود. اما یه دفعه ای کچل شد. طفلکی خیلی هم خجالت میکشه به خاطر این مشکل. خود منم که 30 سالمه موهام شدید می ریزه. اما یه مدته تصمیم گرفتم از هر شامپوی هم استفاده نکنم. به نظرم شامپو از همه مهم تره.

webnegar بازدید : 23 شنبه 18 دی 1400 نظرات (0)

در این مطلب قصد معرفی چند برند را داریم که محصولاتشان شهرت جهانی دارد. شرکت های خارجی بسیار معتبری که در زمینه محصولاتی چون مسواک و خمیردندانهای بزرگسال و کودک و محصولاتی چون دهان شویه ها و نخ های دندان فعالیت دارند. این برندها محصولاتشان را با دقت فراوان تولید کرده اند. به قدری که مورد تایید پزشکان نیز می باشند. شهرت این برندهای موفق تنها در ایران نیست. بلکه در همه جای دنیا شهرت دارند و مردم آن ها را به خوبی می شناسند. اگر می خواهید همیشه دندانهای سالم و درخشان داشته باشید محصولات یکی از این برندها را انتخاب کنید.

webnegar بازدید : 20 پنجشنبه 16 دی 1400 نظرات (0)

متاسفانه در چند سال گذشته شاهد افزایش مشکل ریزش مو بودیم. این مشکل در چندین سال پیش در مورد خانم ها کمتر پیش می آمد. اما مدتی است که خانم ها نیز بدین مشکل گرفتار شده اند. مشکلی که دلایل مختلفی دارد. نمی توان از این صرف نظر کرد که غذاهایی که امروز می خوریم به هیچ عنوان با زمان قدیم یکسان نیست. خیلی از غذاهایی که می خوریم ارزش غذایی ندارد. و این در سلامت ما نقش کلیدی خواهد داشت. در مورد خانم ها نیز باید گفت میزان استفاده از رنگ های شیمیایی مو بسیار زیاد شده است. و این باعث ضعف ریشه و ساقه مو می شود. اما باز هم مشکل ریزش مو حتی در خانم هایی که موهایشان را رنگ نمی کنند و آقایانی که رژیم غذایی خوبی دارند هم وجود دارد.

webnegar بازدید : 21 سه شنبه 14 دی 1400 نظرات (0)

حتما می دانید که یکی از مهم ترین کارهایی که برای مراقبت از پوستمان نیاز است انجام دهیم این است که اجازه از دست دادن رطوبت را ندهیم. نباید بگذارید پوستتان خشک و بی آب شود. کم آبی و بی آبی سرعت پیری پوست را بسیار بالا می برد. همچنین باعث پیدایش چین و چروک های پوستی می شود. به کمک محصولاتی مثل کرمها و لوسیون ها می توانید تا حد زیادی پوستتان را مرطوب نمایید. اما باید بدانید که استفاده بیش از حد از کرم نیز خیلی جالب نیست. در این محصولات ترکیباتی شیمیایی نیز وجود دارد. همچنین مواد نگهدارنده ممکن است به پوست شما آسیب برسانند. گاها نیز تمام ترکیبات آنها جذب پوست نمی شود. ممکن است قسمتی از کرم در پوست شما باقی بماند. این می تواند باعث بسته شدن منافذ پوستی شود. اما روشی عالی برای آبرسانی وجود دارد که در ادامه معرفی خواهیم کرد.

webnegar بازدید : 22 سه شنبه 14 دی 1400 نظرات (0)

با آمدن امیکرون ابتدا نگرانی های مردم زنده شد. مردمی که دیگر ترسی از کرونا نداشتند به یکباره نگران شدند. اما چندی بعد از طریق رسانه ها عنوان شد که این ویروس جدید خطری ندارد. این خبر که تا حدی نیز صحیح بود باعث شد مردم دست از رعایت خیلی خوبی که برای نمونه های قدیمی کوید کرده بودند بردارند. به همین خاطر آمار و شمار مبتلایان دوباره صعودی شد. موضوع این است که این نمونه تازه دیده شده نسبت به قبلی ها خطرش کمتر است اما بی خطر نیست. خیلی ها هم با همین نمونه جدید به کام مرگ کشیده شده اند. پس خطر هم چنان ادامه دارد. از طرفی هنوز هم نمونه های قدیمی کرونا در حال انتقال است و باید با همان دقت موارد بهداشتی رعایت شود.

webnegar بازدید : 30 سه شنبه 14 دی 1400 نظرات (0)

همه ما برای مسواک زدن و مراقبت از دندان هایمان از خمیرهای دندان استفاده می کنیم. این محصولات تنوع بسیاری دارند. به همین خاطر برقی اوقات گیج می شویم که کدامیک را انتخاب کنیم و کدام برایمان بهتر است. این محصولات همیشه در هر فروشگاهی یافت می شوند. چرا که جزو محصولات بهداشتی مصرفی هستند که ما همیشه به آن نیاز داریم. هر کسی که دندانی در دهانش دارد (چه شیری و چه دائمی) باید مسواک بزند و از خمیردندان برای تمیز کردن دندان هایش استفاده کند. اما در بین این همه محصولاتی که در بازار هستند کدام را بخریم که بهتر از دندان هایمان مراقبت کنیم. محصولاتی که این روزها آن قدر زیاد هستند که برای پیدا کردن بهترین آن ها گاها باید زمان زیادی بگذاریم.

webnegar بازدید : 22 سه شنبه 14 دی 1400 نظرات (0)

همه ما با شنیدن نام کرونا و این که شخصی کرونا داشته باشد ناراحت و نگران می شنویم. اخباری که در مورد مرگ و میرهای هر روز در شهرهای اطرافمان می شنویم ممکن است ما را از این ویروس تا حد جدی ترسانده باشد. اما حقیقت این است که همه چیز به خودمان بستگی دارد. از قدیم گفته اند که پیشگیری بهتر از درمان است. همه این مواردی که با نام پروتکل های بهداشتی به ما گفته می شود نیز برای پیشگیری است تا خدای ناکرده در دام کرونا نیفتیم. اما اگر غفلت کردیم و مبتلا شدیم چه کنیم؟ اگر یکی از اطرافیان ما که ناقل کرونا بوده است باعث شد که ما نیز دچار شویم چه اقداماتی باید انجام دهیم. در این مطلب به مواردی خواهیم پرداخت که به ما کمک می کند در صورتی که تست کرونا دادیم و مثبت شد باید رعایت کنیم. البته دقت کنید که این موارد برای کرونای خفیف است. اگر زودتر تشخیص دهیم و برای درمان اقدام کنیم می توانیم هر چه زودتر کرونا را شکست دهیم.

تعداد صفحات : 25

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 246
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 362
  • بازدید سال : 2,680
  • بازدید کلی : 10,377