loading...
doctorwebsite
webnegar بازدید : 30 سه شنبه 14 دی 1400 نظرات (0)

همه ما برای مسواک زدن و مراقبت از دندان هایمان از خمیرهای دندان استفاده می کنیم. این محصولات تنوع بسیاری دارند. به همین خاطر برقی اوقات گیج می شویم که کدامیک را انتخاب کنیم و کدام برایمان بهتر است. این محصولات همیشه در هر فروشگاهی یافت می شوند. چرا که جزو محصولات بهداشتی مصرفی هستند که ما همیشه به آن نیاز داریم. هر کسی که دندانی در دهانش دارد (چه شیری و چه دائمی) باید مسواک بزند و از خمیردندان برای تمیز کردن دندان هایش استفاده کند. اما در بین این همه محصولاتی که در بازار هستند کدام را بخریم که بهتر از دندان هایمان مراقبت کنیم. محصولاتی که این روزها آن قدر زیاد هستند که برای پیدا کردن بهترین آن ها گاها باید زمان زیادی بگذاریم.

 

بین این همه خمیر دندان خارجی و ایرانی که هر کدام هم ادعای این را دارند که بهترین هستند به سختی می توان انتخاب کرد. اما باید توجه کنید که معیار این که یک خمیردندان مناسب یا نامناسب است ایرانی بودن یا نبودن آن نیست. هستند برندهایی که تولید ایران هستند و بسیار عالی هستند و همچنین هستند محصولات داخلی که اصلا کیفیت خوبی ندارند. این موضوع در مورد هر محصولی وجود دارد. بسیاری از نمونه های خارجی هستند که آن قدر خوب هستند که دندان پزشکان آن ها را توصیه می کنند. در بین این نمونه های خارجی و وارداتی نیز نمونه های بی کیفیتی وجود دارد که گاها نمی شود به آن ها اعتمادی کرد. پس طرفداران محصولات وارداتی هم توجه داشته باشند که هر وارداتی هم نمی تواند خوب باشد.

 

باید توجه کنید که برندی که می خرید چه سابقه تولیدی دارد. همچنین بسیاری از شرکت های تولید کننده محصولات بهداشتی تنها در دسته خاصی فعالیت می کنند. چنین مجموعه هایی محصولات تخصصی تری دارند. به طور مثال برند اورال بی در زمینه مراقبت از دهان و دندان فعالیت می کند و محصولاتش بسیار تخصصی و عالی هستند. برندهای جهانی زیادی وجود دارد که محصولاتشان در کل دنیا معروف و مشهور است. شرکتهایی چون اورال بی، سنسوداین، سیگنال، کلگیت از این شرکت های جهانی هستند. محصولات این شرکت ها کاملا در حوزه مراقبت از دهان و دندان می چرخد. این مجموعه ها تمرکز تولیدشان را بر روی تولید خمیردندانها و دهانشویه ها و دیگر محصولات مراقبت از دندان چون نخ های دندان گذاشته اند. کیفیت تولید این محصولات به قدری بالاست که در همه جای دنیا شناخته شده هستند. به طور مثال همه مردم دنیا برندی چون سنسوداین را به عنوان یکی از بهترین انتخاب برای خرید یک خمیردندان می شناسند.

 

همچنین توجه کنید که خمیردندانها با ویژگی های مختلف برای افراد مختلف تولید می شوند. مدلهای بچه گانه با ترکیبات ملایم تر و برای کودکان استفاده می شود. این محصولات طعم دار هستند تا بچه ها راحت تر بتوانند دندانهایشان را مسواک کنند. مدلهای بزرگسالان نیز در انواع سفید کننده، ضدجرم و مراقبت کامل و بسیاری مدلهای دیگر وجود دارد. حتی بسیاری از این محصولات برای افرادی با دندان های حساس تولید می شوند. حتی برای افراد سیگاری خمیردندانهای مخصوصی تولید می شود. باید توجه کرد که در هنگام خرید توجه شود کدامیک را می خریم و کدامیک با توجه به ویژگی های دندان ما مناسب می باشد. تولید داخل بودن یا خارجی بودن آن خیلی هم اهمیت ندارد.

 

و نکته بعدی این که توجه داشته باشید که برخی از برندها به دلیل مشکلاتی که برای واردات کالا وجود دارد تقریبا نایاب شده اند. این کالاها نمونه های تقلبی زیادی دارند. باید توجه کنید که گول ظاهر این محصولات را نخورید. به طور مثال برند اورال بی اصلی به خاطر مشکلات تحریم بسیار کم شده است. نمونه های تقلبی فراوانی وجود دارند که بسته بندی و ظاهرشان نیز شباهت فراوانی به نمونه اصلی دارد. گاها به سختی می توانید اصلی و تقلبی بودن این کالاها را از یکدیگر تشخیص بدهید. پس چه کنیم که اصلی را بخریم و در دام این کالاهای فیک و فاقد کیفیت نیفتیم. پاسخ این است که باید از جاهای قابل اعتماد خرید کرد. اگر یک خمیردندان خاص و تخصصی می خواهید و نگران اصلی بودن یا نبودنش هستید به سراغ داروخانه ها بروید. هیچ داروخانه ای نمی تواند کالای فاقد اصالت به فروش برساند. پس خرید از یک داروخانه نسبت به خرید از یک فروشگاه متفرقه بسیار مطمئن تر است.

 

با یک تحقیق کلی در اینترنت نیز می توانید اطلاعات خوبی در مورد برندها استفاده کنید. مردم نیز نظرات خود را در مورد یک محصول در فروشگاه های اینترنتی زیادی به اشتراک می گذارند. پس با تحقیق می توانید متوجه شوید که خریداران یک کالا چقدر از آن رضایت داشته اند. پس انتخاب بهتری خواهید داشت. همچنین می توانید از یک دندان پزشک بخواهید که به شما مشاوره بدهد که چه برندی و چه مدلی برای شما و دندان هایتان مناسب می باشد. ممکن است با توجه به وضعیت دندان های شما و یا وضعیت لثه هایتان به شما برند خاصی را توصیه کند. چرا که از ترکیبات این محصولات آگاهی دارد. چنین خریدی و با چنین مشاوره ای بسیار عالی خواهد بود. با این کار با بهترین دقت ممکن از دندان هایتان مراقبت خواهید کرد.

 

در کنار همه این ها مراقبت های دیگر را هم انجام دهید تا دندان هایتان همیشه سالم باشد. به طور مثال استفاده از نخ های دندان را به صورت مرتب انجام دهید. هر شب نخ دندان بکشید. هم چنین پس از مسواک زدن از یک دهان شویه استفاده کنید. دهان شویه مراقبت از دندان ها و دهان شما را بسیار کامل تر می کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 246
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 391
  • بازدید سال : 2,709
  • بازدید کلی : 10,406